Kapcsolatba lépés a Support Csapattal

Globális szabályok

§1) Általános információ

  1. Kérjük kedves játékosainkat, hogy olvassák el a következő szabályokat alaposan, és tartsák be ezeket.
  2. Kérjük, senki se felejtse el, hogy ezek a szabályok a játék minden részére és felületére vonatkoznak.
  3. A szabályok megváltoztatásának jogát az InnoGames fenntartja. A változást minden esetben bejelentjük a fórumon, és a Klánháború kezdőoldalán.
  4. Kérjük vegyétek figyelembe, hogy a speciális, átmeneti világokra további szabályok vonatkozhatnak. Ezekre a fórumon és a világok leírásában felhívjuk a figyelmet.
  5. Az InnoGames nem vállal felelősséget a játékban és a hozzá tartozó felületeken a felhasználók által végrehajtott műveletekért vagy megjegyzésekért. A felhasználói tartalom előzetes figyelmeztetés nélkül törölhetőm ha szabálytalannak ítéljük meg.
  6. Ha a szabályokkal és rendelkezésekkel kapcsolatban kérdés merül fel, kérjük minden játékosunkat, hogy cselekedetük előtt lépjenek kapcsolatba a support csapattal
  7. Ezek a szabályok nem fednek le minden, előfordulható eseményt. A support csapat számára megengedett, hogy eljárjon olyan ügyekben, amelyek nincsenek lefedve.
  8. Kérünk mindenkit, hogy vegye figyelembe, hogy a szabályokon kívül az ÁSzF is meghatározza a játék működési és felhasználási elveit.
  9. A Support csapat vagy a Community Management, vagy az InnoGames alkalmazottjai soha nem fogják a jelszót elkérni.

§2) Magatartási kódex

  1. Minden játékostársaddal bánj tisztelettudóan. A játékosokkal való kommunikációnak barátságosnak és elfogadhatónak kell lennie.
  2. A support csapat megbüntetheti vagy kizárhatja a játékból vagy a kapcsolódó szolgáltatásokból azokat, akik ezeket a szabályokat megsértik; a kizárás az eset súlyosságától függően előzetes figyelmeztetés nélkül is megtörténik. A kizárás ellen csak a support rendszerben lehet fellebbezni.
  3. A support rendszeren belül történt súlyos, vagy sorozatos szabályszegés esetén a support csapat kizárhatja a játékost a support rendszerből.
  4. A játékos kötelessége, hogy a support csapat instrukciói alapján járjon el. A verzió Community Managere a legfelsőbb szintű eljáró, döntése végleges.
  5. Minden, amit a játékos leír a játékban vagy a kapcsolt felületeken, jelenthető, és bizonyítékként felhasználható. Amennyiben a játékos bizonytalan egy ügyben, a support csapathoz lehet fordulni tanácsért.
  6. Nem szabályos, ha egy játékos másnak adja ki magát, legyen az játékos vagy a support csapat tagja, vagy akár az InnoGames alkalmazottja.
  7. Tilos a support csapat tagjaival, vagy az InnoGames alkalmazottaival megismerkedni annak érdekében, hogy egy döntést befolyásoljon a játékos.
  8. Nem szabályos, ha a játékos a support csapattal folytatott kommunikációját e support engedélye nélkül nyilvánosságra hozza, legyen szó más játékos(ok)ról, vagy harmadik félről.
  9. Minden játékos kötelezettsége, hogy a tudomására jutott hibákról azonnal értesítse a support csapatot Ennek elmulasztása, különösen akkor, ha a hiba kihasználásával előnyhöz jutott, büntethető
  10. Minden, más játékos szabálytalanságából fakadó előnyszerzés a játékos szabályszegésének minősül, és büntetést von maga után. Ha a játékos úgy gondolja, hogy ez megtörtént, azonnal kapcsolatba kell lépnie a support csapattal.
  11. Szigorúan tilos olyan műveleteket vagy információkat kérni, amelyek közvetve vagy közvetlenül kapcsolódnak a fiók tulajdonjogához; tilos zsarolni, trükközni vagy fenyegetni a játékosokat ilyen céllal; továbbá szigorúan tilos egy játékost bármilyen módon szabálysértésre rávenni.
  12. Szigorúan tilos tárolni, megosztani, közzétenni, vagy meghirdetni bármilyen információt, ami a játék, és a játék különböző csatolt platformjaival kapcsolatban áll.
  13. Szigorúan tilos külső vagy játékfelületen olyan eszközt használni, amely elősegíti a szabályok, blokkok, technikai korlátozások megkerülését.

§3) Kommunikáció és Nyelv

  1. A játék és a csatolt felületeken szigorúan tilos olyan kifejezések, terminológiák, média platformok vagy linkek használata, amelyek tartalma politikai, extrém politikai, pornografikus, erőszakos, szexuálisan túlfűtött, szexista, sértő, visszaélésekre motivál, bármilyen formában kirekesztő, fenyegető, vagy más módon illegális. Ez magában foglalja a cenzorált, vagy más módon módosított verziókat.
  2. Tilos felismerhető márkák, védjegyek és/vagy védett nevek, kifejezések használata a játékon belül; legyen az a fiók része, profil, falunév vagy klánhoz kapcsolt tartalom.
  3. A játék és kapcsolt felületeit tilos direkt vagy indirekt reklámcélra használni, ahol weboldalak, projektek, márkák, vagy ehhez hasonlókat reklámoznak. Ahhoz hogy ezt egy játékos megtegye, előzetesen engedélyt kell kérnie a support csapattól.
  4. A játékosok egymás közötti és a supporttal történő kommunikációjának nyelve: Magyar. A support megtagadhatja a segítségadást akkor, ha a kérés nem érthető (pl.: automata fordítóval készült).
  5. A játékos és klán profilok nyelve: Magyar. Rövid, és általános műveltség körébe tartozó rövid, más nyelvű kifejezések megengedettek, ha a korrekt fordítás ezen a nyelven: Magyar is megjelenítésre kerül.
  6. Ez úton is megkérjük játékosainkat, hogy ne osszanak meg magukról információkat másokkal, mert azok felhasználhatók ellenük akár a játékban, akár a magánéletben.

§4) Fiókok

  1. Minden játékosnak csak egy fiókja lehet minden világon. Lehetséges, hogy egy játékos egy fiókkal több világon is játsszon, vagy egy embernek több fiókja legyen, mindaddig, amíg azok külön világokon vannak jelen.
  2. Ha egy játékos úgy dönt bármilyen indok miatt, hogy egy másik fiókkal folytatja azonos világon a játékot, meg kell bizonyosodnia arról, hogy a régi fiókot törlésre állította, és minimum 24 óra eltelt a régi fiókba való utolsó belépés és az új fiókkal való belépés között. Nem szabályos a másodfiók létrehozása után törlésre állítani a régebbi fiókot.
  3. A játékosfiókok átlagos törlése inaktivitás esetén 14 nap.
  4. Tilos azért létrehozni egy vagy több fiókot, hogy azokat egy másik fiók fő előnyszerzésére használják ("pushing").
  5. Tilos egy másik játékos fiókjába belépni, vagy azt megkísérelni. Még a próbálkozás is büntetést von maga után.
  6. Egy játékos sem adhatja ki a jelszavát, belépési adatait másnak. A support nem ad segítséget a fiók számára ilyen esetben.
  7. Ha a játékos nem tud belépni a fiókjába, vagy úgy gondolja, hogy a fiókját feltörték, kérjük, lépjen kapcsolatba a support csapattal 7 napon belül a fiók tulajdonjogának ügyében. Ez után a határidő után nem valószínű, hogy biztosítani tudjuk a fiók újbóli elérését.
  8. Egy másik fiók irányítása csak a "Fiókhelyettesítés" funkcióval lehetséges a játékon belül. Fiókhelyettesítés esetén minden játékos felelős a helyettes kiválasztásáért, mert minden helyettes a tulajdonos nevében jár el. Ez azokra az esetekre is vonatkozik, amikor a helyettesítés során a helyettes bármilyen változtatást eszközöl a fiókban. Bármilyen kár, amit a helyettes okozott, nem téríthető meg. Ha a helyettesítő a helyettesítés alatt szabályt szegett, a helyettesített fiók ugyanúgy büntetést kap.
  9. Azok a játékosok, akik azonos belépési pontot használnak (pl.: háztartás, iskola, munkahely), be kell állítsák a "Megosztott internet kapcsolat"-ot a fiókokon belül.
  10. Tilos ideiglenes/eldobható ("trash") email címek használata a regisztráció során. Ezek használata kizárást von maga után a játékból.
  11. Minden játékos felelős a fiók és a megadott adatok érvényességéért, és annak biztonságáért.
  12. Szigorúan szabálytalan elfedni a belépési pontot, annak eredetét, vagy azokat az információkat, amelyek a játékosokhoz, vagy a fiókjához köthetők. A játékos adatvédelme ebben az esetben nem mentség a szabály megsértésekor.

§5) Prémium pontok

  1. Prémium Pontokat csak az InnoGames hivatalos rendszerén keresztül lehet vásárolni a játékon vagy az appokon keresztül. Prémium Pontok vásárlása minden más módon tilos, és eltávolítható a fiókból, kompenzáció nélkül. Emiatt az InnoGames semmilyen támogatást nem nyújt abban az esetben, ha a pontok nem hivatalos csatornán keresztül lettek megvásárolva.
  2. Tilos eladni, megvenni, vagy a fiókot vagy annak egy részét felajánlani Prémium pontokért, vagy egyéb játékon kívüli javakért, Az egyetlen kivételt a játék azon elemei tartalmazzák, amelyek célja a játékon belüli gazdaság élénkítése.
  3. Játékosok közötti Prémium pontok átadása a résztvevő felek felelőssége. A supportnak nem kötelessége ilyen ügyekben eljárni. Kérjük játékosainkat, vegyék figyelembe, hogy a játékosok által kapott pontok visszamenőleges hatállyal eltávolíthatók, pl.: a pontokat a játékos csalással szerezte, vagy a játékos vásárlás-visszavonást kezdeményezett, vagy egyéb, más szabályt megszegett a fentiek közül. Ha a játékos ismeretlen forrástól kapott Prémium Pontokat, a support csapattal kell felvenni a kapcsolatot a felhasználását megelőzően.

§6) Botok & Scriptek

  1. A játékot a rendszer által támogatott internet-böngészővel, vagy a hivatalos és támogatott mobil appokról lehet használni. A játékon belül minden akciót, tevékenységet kézzel, vagy az engedélyezett scriptek egyikével lehet végrehajtani.
  2. Botok, eszközök, scriptek és egyéb eszközök, amelyek automatizált folyamatokat hajtanak végre, és/vagy helyettesítik a prémium funkciókat, szigorúan tiltottak, kivéve, ha kifejezetten engedélyezettek.
  3. Részletes áttekintés a játékban használható scriptekről itt érhető el.

Helyi szabályok

§7) Egyéb

Script szabályok

Minden scriptet a Support Csapatnak engedélyeznie kell. Ha nem vagy biztos benne, hogy a script engedélyezett-e, kérjük kérdezd meg a Support Csapatot, levélben, a rendszeren belül. Az engedélyezett scriptek listája a fórumon megtalálható.

A következő szabályok érvényesek:

  1. Minden userscript (greasemonkey/tampermonkey/…) vagy eszköz (mint a bővítmények, böngésző addonok) használata tilos.
  2. Csak azok a scriptek szabályosak, amelyek 1 klikkelést helyettesítenek, kivéve a faluátnevező, támadás-átnevező és jelentést átnevező scripteket.
  3. A Farmkezelőhöz kapcsolt scriptek csak a Support egyedi hozzájárulásával használhatók.
  4. Egy script sem küldhet automatikus információkat, vagy reagálhat a fiókban történő eseményekre.
  5. Egy script sem fókuszálhat vagy klikkelhet a Támadás, Támogatás vagy OK gombokra a gyülekezőtéren /egységinformációs oldalon.
  6. A Scriptek nem küldhetnek a játékos nevében támadást, és nem használhatók automatikusan egységküldésre a megszokottnál kevesebb kattintással.
  7. Egy script sem működhet együtt a Prémium Tőzsdével.

A Klánháború Csapata saját hatáskörén belül elutasíthat scripteket, még akkor is, ha a script a fenti szabálypontokat betartotta.

Speed Kör

További játékszabályok alkalmazhatók a Speed körökön. Kérünk győződj meg róla, hogy a kör leírását alaposan átolvastad annak indítása előtt.