Speed körök

A speed kör az eredeti játék módosított verziója. Sokkal nagyobb sebességgel zajlanak (pl. 120-szoros). Amint a 100 fős limit betelik, már csak aktivált prémium fiókkal rendelkező játékosok tudnak csatlakozni. A körök kezdési időpontja a meghirdetett perc kezdőpillanata, befejezése pedig a meghirdetett időpont percének vége. A játékosoknak minden kör végén meg kell írniuk, melyik világon kérik a nyereményt, mert ha nem teszik, az tetszőleges világon lesz jóváírva. A nyeremény nem vihető át másik világra és fiókba, valamint nem lehet akkor jóváírni, ha az adott (=kért) világon a kérés pillanatában nincs aktív fiók.

#3705 Hux - Gyakorló kör

Kezdés: márc 22, 19:00
Vége: márc 23, 01:00
Leírás:
Játékos-korlát: 50
Győzelmi feltételek: Zárt gyakorló kör nyeremény nélkül.
Sebesség: 400
Egység sebesség: 0.5
Alvás üzemmód: Nem
Fiók-helyettesítés: Nem
Morál: Nem

#3706 Hux - N4 emelt

Kezdés: márc 23, 08:00
Vége: márc 23, 11:30
Leírás:
  • Kezdővédelem: 5 perc
  • Lovag: nincs
  • Íjász: nincs
  • Fejlesztés: egyszerű
  • Farmlimit: nincs
  • Templom: nincs
  • Fake limit: nincs
  • Barbi: 9000 pontig, emelt számú
  • Farmolás: Inaktív
  • Falu: N4 akadémiával
  • Nemes: 100 mező, állandó költség
  • Barbárfoglalás: Van
  • Klán: 1, zárt
  • Újrakezdés: Aktív
  • Faluszám: 1
  • Nappali/éjjeli bónusz: nincs
  • Hűségcsökkenés: 100%
  • Játékos-korlát: 100
    Győzelmi feltételek: A legnagyobb játékos nyer 50 pontot.
    Sebesség: 380
    Egység sebesség: 1
    Alvás üzemmód: Nem
    Fiók-helyettesítés: Nem
    Morál: Nem

    #3663 Hux XXXX Gyakorló kör

    Kezdés: márc 23, 12:00
    Vége: márc 23, 22:30
    Leírás:
    Játékos-korlát: 50
    Győzelmi feltételek: Zárt gyakorló kör nyeremény nélkül.
    Sebesség: 400
    Egység sebesség: 1
    Alvás üzemmód: Nem
    Fiók-helyettesítés: Nem
    Morál: Igen

    #3707 Hux - Éjjeli baglyok

    Kezdés: márc 23, 23:00
    Vége: márc 24, 09:30
    Leírás: N1 emelet bányákkal, milíciával, csökkentett barbár szám, érmés rendszer, 25-30%
    Játékos-korlát: 100
    Győzelmi feltételek: A legnagyobb játékos nyer 30 pontot.
    Sebesség: 400
    Egység sebesség: 1
    Alvás üzemmód: Nem
    Fiók-helyettesítés: Nem
    Morál: Igen

    #3670 Hux - Sárkányvár

    Kezdés: márc 24, 10:00
    Vége: ápr 07, 10:00
    Leírás:

  • Millisecundum: Aktív
  • Kezdővédelem: 20 óra
  • Lovag: Inaktív
  • Íjász: Aktív
  • Fejlesztési rendszer: 10 szintes
  • Farm limit: Inaktív
  • Templom: Aktív
  • Fake limit: 1%
  • Barbár falvak: 12.000 pontig, 100/játékos
  • Falu kialakítás: N2
  • Nemes: 100 mező, érmés, factor 0.5
  • Klán: 4, a klánok az 5. napon záródnak
  • Faluszám: 1
  • Éjjeli bónusz: 23-09, 3x
  • Hűség csökkenés: 100%

  • Sárkányvárak lehelyezése: 7 nappal a kör kezdete után, mindegyik kontinensen 1-1 darab Védelem: több mint 2000 támadás kell egy vár kiürítéséhez.
    Játékos-korlát: 100
    Győzelmi feltételek: Nyertes:
  • A kör végén minden sárkányvár 300 pp-t ér (összesen 4 sárkány vár fog érkezni a 7. napon)
  • Sebesség: 100
    Egység sebesség: 0.5
    Alvás üzemmód: Igen
    Fiók-helyettesítés: Nem
    Morál: Igen